Number of the records: 1  

Porovnávacia reklama

  1. Title Porovnávacia reklama
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 3 (Marec 1998), s. 30. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * Európska únia * legislatíva * smernice * médiá * agentúry
    AnnotationLegislatívny proces vzniku Direktívy EÚ o porovnávacej reklame. Ciele Direktívy v oblasti harmonizovania podmienok pre porovnávaciu reklamu. Obsah Direktívy. Podpora samoregulačného procesu v reklamnom priemysle. Mediálne agentúry ako kľúčový faktor v európskej reklame.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.