Number of the records: 1
Pomôže výskum trhu CI?
Title Pomôže výskum trhu CI? . 1 Author info Stanislav Zahradníček Author Zahradníček Stanislav Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 7 (júl 1998), s. 15. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords identita podniková * pojmy * firmy * politika podnikania * kolektív pracovný * pracovníci * klíma podniková * kultúra podniková Annotation Definície pojmu Corporate Identity (CI). Mobilizovanie vnútorných zdrojov v spoločnosti pre dosiahnutie spoločných cieľov a súčasne vytváranie vnútorného prostredia, ovzdušia súdržnosti, dôvery, prijímania firmy s vonkajším okolím. Vnútorné prostredie spoločnosti. Zameranie výskumu na zistenie skutočností o firme. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 7-12
article
Number of the records: 1