Number of the records: 1
Získávání nových trhů
Title Získávání nových trhů . 5. Jak zpracovat souhrnnou studii Author info Alfons Kachlík, Hana Kachlíková Author Kachlík Alfons Co-authors Kachlíková Hana Source document Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 3 (Březen 1999), s. 10-13. ISSN 1210-4531 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.56 - Zahraničnoobchodný styk Keywords vývoz * trh zahraničný * výskum trhu * styk zahraničnoobchodný * obchod zahraničný * získavanie informácií * štúdie * rozbory komplexné * komory obchodné * opatrenia * ceny * riziko podnikateľské * výnosy * náklady * výsledok hospodársky * práca tímová Annotation Vyhodnotenie možností a predpokladov získať daný trh, ekonomický rozbor. Štúdia prevoditeľnosti (feasibility study), jej poslanie a zloženie. Postup pri rozbore potenciálneho trhu. Predpoklady pre uplatnenie sa na vybranom trhu. Minimalizácia rizík. Zhrnutie rozborov a ekonomické výpočty. Hľadanie variantných riešení umožňujúcich prevoditeľnosť zámeru, stanovenie cieľa. Využitie tímovej práce pri spracovávaní štúdie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-12
article
Number of the records: 1