Number of the records: 1  

Reklamný trh narástol o 19 perc.

  1. Title Reklamný trh narástol o 19 perc.
    Author infoPavel Hapák
    Author Hapák Pavel
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 2 (Február 1999), s. 1,20-21. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * výdavky * médiá * trh * Slovensko * ukazovatele * 1997-1998 * 2003
    AnnotationVývoj reklamného trhu na Slovensku. Trh v roku 1998 vzrástol oproti roku 1997 o 19 perc. Trh reklamy a hospodárska recesia. Hospodársky vývoj a reklamný trh. Vývoj hlavných ukazovateľov. Štruktúra výdavkov na reklamu, reklama do roku 2003. Vývoj parametrov rastu reklamného trhu. Metodika hodnotenia veľkosti reklamného trhu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.