Number of the records: 1
Marketingový manažment bankovej pobočky
Title Marketingový manažment bankovej pobočky . I. časť Translation Marketing management at branch offices of banks Author info Jaroslav Kita Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 7, č. 6 (Jún 1999), s. 11-13. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 1999. ISSN 1335-0900 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing manažment * banky * pobočky bankové * Slovensko Annotation Aplikácia marketingového manažmentu v slovenských bankách. Cieľom marketingu je, aby banka dosiahla zisk - aby predávala rentabilne. Vytvorenie imidžu banky. Realizácia participatívneho manažmentu v bankách (spoločné rozhodovanie manažéra a jeho spolupracovníkov). Marketing pobočky. Pokračovanie v č. 7/99. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 1999: 1-6
article
Number of the records: 1