Number of the records: 1  

Marketing. Celkom inak

  1. Title Marketing. Celkom inak
    Author infoRadovan Čechvala
    Author Čechvala Radovan
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 9 (September 2000), s. 64-65. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * zákazníci * investície * správanie * báza znalostí * lojálnosť zákazníkov * individualita
    AnnotationZamyslenie sa nad otázkami prečo firmy investujú nemalé prostriedky do marketingu. Či investície boli prínosom pre firmu. Meranie úspešnosti marketingových aktivít. Lojalita zákazníkov a jej vplyv na zisk spoločnosti. Budovanie vzťahu so zákazníkom. Porovnanie zákaznícky a produktovo orientovanej firmy. Predpoklady úspešnosti marketingu. Marketing ako prostriedok predaja. Individualizácia marketingu. Riadenie marketingovej kampane.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.