Number of the records: 1  

Krehký nástroj marketingu

  1. Title Krehký nástroj marketingu : poháre na značkové nápoje ako podpora predaja
    Author infoAut.interv. Viera Vojtková, Ján Janík
    Author Vojtková Viera (Interwiewer)
    Co-authors Janík Ján (Interviewee)
    Source document Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 5, č. 12 (2001), s. 20. - Bratislava : SON MEDIA, 2001
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 666.1 - Sklársky priemysel
    Keywords priemysel sklársky * sklo * nápoje alkoholické * marketing * podpora predaja
    AnnotationRozhovor s riaditeľom agentúry zabezpečujúcej vývoz a dovoz nápojového skla - prevažne poháre, čaše a krčiašky pre značkové nápoje. Kto si takéto firemné sklo objednáva. Ako a kde vzniká výtvarný návrh. Aké sú ďalšie trendy v nápojovom skle.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.