Number of the records: 1
Marketingové pojetí úspěšnosti firem v EU a v ČR
Title Marketingové pojetí úspěšnosti firem v EU a v ČR Author info Ludvík Čichovský Author Čichovský Ludvík Source document Marketing magazine. Č. 1 (2002), s. 24-26 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * podnikanie * firmy * Česko * Európska únia * výkony podnikové * konkurencia * filozofia Annotation Úspešnosť (achive success) je podnikateľskými subjektami registrovaných v ČR a firmami podnikajúcich alebo registrovaných v Európskej únii chápaná odlišne. Integrácia ČR do EÚ a chápanie pojmu úspešnosť. Marketingová filozofia hodnôt a triáda úspešnosti. Triáda úspešnosti v chápaní firiem z EÚ. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-6
article
Number of the records: 1