Number of the records: 1
Ovplyvňovanie zákazníkov cestovných kancelárií prostredníctvom marketingovej komunikácie
Title Ovplyvňovanie zákazníkov cestovných kancelárií prostredníctvom marketingovej komunikácie Translation The Influencing of travel agencies customers by means of marketing communication in Poland Author info Jolanta Staszewska Author Staszewska Jolanta Source document Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 35, č. 1 (2002), s. 19-26. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2002. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords kancelárie cestovné * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * Poľsko * zákazníci Annotation Pôsobenie a uplatňovanie marketingovej komunikácie v poľských cestovných kanceláriách. Nástroje a metódy marketingovej komunikácie. Činitele ovplyvňujúce marketingovú komunikáciu v cestovnom ruchu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-4
article
Number of the records: 1