Number of the records: 1
Spokojnosť zákazníka a jej piliere - hodnota a kvalita výrobku alebo služby
Title Spokojnosť zákazníka a jej piliere - hodnota a kvalita výrobku alebo služby Translation Customer satisfaction and its fundamentals - value and quality of product or service Author info aut. Anna Križanová Author Križanová Anna Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 11, č. 3 (2003), s. 26-29. - Žilina : MASM, 2003. ISSN 1335-9231 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords spokojnosť zákazníkov * stratégia marketingová * stratégia podniková * filozofia * trh * kvalita výrobkov * hodnota Annotation Význam spokojnosti zákazníka. Definície spokojnosti zákazníka. Výrobná podniková filozofia. Výrobková podniková filozofia. Predajná podniková filozofia. Marketingová podniková filozofia. Kvalita vnímaná zákazníkom. Kvalita vnímaná spoločnosťou. Kvalita vnímaná konkurenciou. Kvalita vnímaná podnikom. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1