Number of the records: 1
Strmý rast !
Title Strmý rast ! Author info Martin Mazág Author Mazág Martin Source document Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 2 (február 2005), s. 20-23. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Keywords trh reklamný * reklama * výdavky * médiá * prognózy * 1996-2004 Annotation Reálne výdavky na reklamu v médiách narástli v roku 2004 takmer o 20 percent, čo po zohľadnení inflácie znamená viac ako 12 percentný nárast. Vývoj hlavných ukazovateľov reklamného trhu SR v rokoch 2000-2004. Vývoj mediamixu 2000-2004. Rok elektronických médií. Tlač - mierny nárast. Outdoor, online, kino. Vývoj reklamného trhu na Slovensku 1996-2004, prognózy 2005. Reklamný trh v Českej republike. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-6 + 8 príl.
article
Number of the records: 1