Number of the records: 1
Etické zásady a ich dominantné postavenie v marketingovej praxi európskeho trhového prostredia
Title Etické zásady a ich dominantné postavenie v marketingovej praxi európskeho trhového prostredia Author info Ivana Šindleryová Butoracová Author Šindleryová Butoracová Ivana Source document Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 1 (2009), s. 10-12. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * etika * kódexy etické * trh voľný * Európska únia * Slovensko Annotation Článok analyzuje základné etické princípy aplikovateľné v marketingových aktivitách slovenských podnikateľských subjektov s dôrazom na nevyhnutnú zmenu hodnôt v marketingovej praxi slovenského - európskeho spotrebiteľa. Morálny rozvoj podnikania a vývin etických princípov. Etické aspekty marketingovej Európskej politiky. Spoločenská kritika marketingu - požiadavky na etický kódex v SR. Nová ekonomika - etika v marketingových princípoch podnikania v europrostredí. Database ARTICLES References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-4
article
Number of the records: 1