Number of the records: 1  

Product placement: nenápadné, avšak účinné oslovenie zákazníkov

  1. Title Product placement: nenápadné, avšak účinné oslovenie zákazníkov
    Author infoKamila Ševčíková
    Author Ševčíková Kamila
    Source document Zisk manažment. Roč. 5, č. 6-7 (2013), s. 78-79. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords produkty * reklama * propagácia priama * film * šport * psychológia reklamy * komunikácia marketingová
    AnnotationPrijateľnosť a miera prijatia reklamy v kinematografických dielach, filmoch, športových a zábavných programoch. Typy a možnosti rozlišovania product placementu (umiestňovania produktov). Umiestňovanie produktov a zákon o vysielaní a retransmisii.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 1-12 + 1 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.