Number of the records: 1  

Používanie zhodných alebo podobných označení v reklame z hľadiska súťažného práva

  1. Title Používanie zhodných alebo podobných označení v reklame z hľadiska súťažného práva
    TranslationThe Use of identical or similar signs in advertising in terms of competition law
    Author infoRenáta Bačárová
    Author Bačárová Renáta
    Source document Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. Č. výber (2015), s. 35-43. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky, 2015. ISSN 1339-8040
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    Keywords vlastníctvo duševné * ochrana práv priemyselných * vzory chránené * známky ochranné * právo značkové * ochrana informácií * reklama
    AnnotationPrávna úprava a používanie zhodných alebo podobných označení tovarov alebo služieb v reklame má za cieľ zásadným spôsobom ovplyniť správanie sa adresáta reklamy. Prípady dovoleného a nedovolenéího používania označení, predovšetkým ochranných známok.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: výber

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.