Number of the records: 1
Výsledky výskumu využitia public relations a ich nástrojov v podnikoch pôsobiacich na slovenskom trhu
Title Výsledky výskumu využitia public relations a ich nástrojov v podnikoch pôsobiacich na slovenskom trhu Translation The Results of research on the use of public relations and instruments in companies operating on Slovak market Author info Júlia Lipianska, Barbora Paholková Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 9, č. 33 (2016), s. 75-87. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
Note VEGA 1/0178/14 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords vzťahy s verejnosťou * podnik * marketing mix * komunikácia marketingová * stratégia marketingová Annotation Identifikácia využitia public relations a ich nástrojov v podnikoch pôsobiacich na slovenskom trhu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00639-007, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2016: 33-36
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 648.1 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1