Number of the records: 1  

Promotional options of media education in the selected countries

  1. Title Promotional options of media education in the selected countries
    Author infoLucia Brezovská
    Author Brezovská Lucia
    Source document Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 178-193 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords médiá * vzdelávanie * podpora vzdelávania * propagácia * porovnanie medzinárodné * výchova mediálna
    AnnotationMediálne vzdelávanie a jeho podpora od štátnych inštitúcií, mediálne vzdelávanie a jeho reklama cez webové stránky, model mediálneho vzdelávania, publikácie o mediálnom vzdelávaní, výskum na poli mediálneho vzdelávania, aktivity medií na medzinárodnej úrovni - porovnanie vybraných európskych štátov a Ruska.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.