Number of the records: 1
Analýza vzájomného vzťahu medzi reputáciou podniku a jeho rentabilitou
Title Analýza vzájomného vzťahu medzi reputáciou podniku a jeho rentabilitou Parallel title Analysis of the Relationship Between Corporate Reputation and Profitability Author info Mária Kozáková, Vladimír Hojdik Author Kozáková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 287-294 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4656-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords modely * reputácia podniku * rentabilita * hodnota trhová * akcie Annotation Poukázanie na vzájomný vzťah medzi reputáciou podniku a jeho rentabilitou a to pomocou modelu Roberts-Dowling a matematicko-štatistických metód. Model pracuje s chápaním reputácie ako rozdielom medzi trhovou a účtovnou hodnotou, pričom je dôraz kladený na investorov. Použité matematicko – štatistické metódy a to korelačná a regresná analýza. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00815-033, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 303.2 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1