Number of the records: 1
Marketingová analýza a strategie pivního turismu
Title Marketingová analýza a strategie pivního turismu Parallel title Marketing Analysis and Beer Tourism Strategies Author info Pavel Tvrzník, Tomáš Jeřábek, Zdeněk Málek Author Tvrzník Pavel Co-authors Jeřábek Tomáš Málek Zdeněk Source document Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 10, č. 3 (2019), s. 70-77. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2019. ISSN 1804-252X Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords ruch cestovný zážitkový * pivo * pivovary * víno * analýza swot * stratégia marketingová * marketing * Česko Annotation Pivný cestovný ruch predstavuje za posledných desať rokov jednu z najviac sa rozvýjajúcich foriem zážitkového gastronomického cestovného ruchu. Rozvoj minipivovarov s ich unikátnym sortimentom slúži ako hlavný podnet pri poznávaní jedinečných miest spojených s pivným cestovným ruchom. Priťahuje tým pozornosť producentov piva a podporuje rozvoj národnej kultúry. Komparácia SWOT analýz pivného a vinárskeho cestovného ruchu. Návrh optimálnej marketingovej stratégie s cieľom maximálnej podpory rozvoja pivného cestovného ruchu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 286.1 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1