Number of the records: 1  

Marketingová analýza a strategie pivního turismu

  1. Title Marketingová analýza a strategie pivního turismu
    Parallel titleMarketing Analysis and Beer Tourism Strategies
    Author infoPavel Tvrzník, Tomáš Jeřábek, Zdeněk Málek
    Author Tvrzník Pavel
    Co-authors Jeřábek Tomáš
    Málek Zdeněk
    Source document Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 10, č. 3 (2019), s. 70-77. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2019. ISSN 1804-252X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords ruch cestovný zážitkový * pivo * pivovary * víno * analýza swot * stratégia marketingová * marketing * Česko
    AnnotationPivný cestovný ruch predstavuje za posledných desať rokov jednu z najviac sa rozvýjajúcich foriem zážitkového gastronomického cestovného ruchu. Rozvoj minipivovarov s ich unikátnym sortimentom slúži ako hlavný podnet pri poznávaní jedinečných miest spojených s pivným cestovným ruchom. Priťahuje tým pozornosť producentov piva a podporuje rozvoj národnej kultúry. Komparácia SWOT analýz pivného a vinárskeho cestovného ruchu. Návrh optimálnej marketingovej stratégie s cieľom maximálnej podpory rozvoja pivného cestovného ruchu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF286.1 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.