Number of the records: 1
Influencer Marketing Taxonomy From a Brand Point of View
Title Influencer Marketing Taxonomy From a Brand Point of View Translation Taxonómia marketingu influencerov z pohľadu značky Author info Monika Stanková, Martin Kuchta Author Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Source document DOKBAT 2020 : 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers, 16 - Volume. Pp. 492-499 online. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2020 / Ondra Pavel ; DOKBAT 2020 International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. ISBN 978-80-7454-935-9 Note VEGA 1/0657/19 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords propagácia * marketing * značky * influencer marketing * médiá sociálne Annotation Identifikácia marketingových možností influencera ako efektívneho nástroja marketingovej komunikácie značiek. Definícia influencera a sledovateľa. Značka v role inzerenta. Sponzorované poštové štítky. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00523-007, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 270.6 KB available after login article
Number of the records: 1