Number of the records: 1
The Value Chain as the Basis of Business Model Design
Title The Value Chain as the Basis of Business Model Design Translation Hodnotový reťazec ako základ návrhu obchodného modelu Author info Jarmila Straková, Iveta Simberova, Petra Partlová, Jan Vachal, Robert Zich Author Straková Jarmila Co-authors Simberova Iveta Partlová Petra Vachal Jan Zich Robert Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 2 (2021), s. 135-151. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2021. ISSN 1804-1728 DOI 10.7441/joc.2021.02.08 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords modely obchodné * prostredie podnikové * konkurencieschopnosť * digitalizácia * reťazce hodnotové globálne Annotation Nový prístup ku generovaniu obchodných modelov založených na hodnotových tokoch. Originalita štúdie spočívajúca v predpoklade, že v každom obchodnom modeli je generátorom pridanej hodnoty hodnotový reťazec, ktorý, ak je dostatočne originálny, maximalizuje potenciál pri minimálnych nákladoch. Prístup poskytujúci príslušnému podniku z dlhodobého hľadiska vysokú úroveň konkurencieschopnosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1