Number of the records: 1
Postoje spotrebiteľov k dizajnu a faktory rozhodujúce pri nakupovaní: experiment vo vybraných produktových kategóriách
Title Postoje spotrebiteľov k dizajnu a faktory rozhodujúce pri nakupovaní: experiment vo vybraných produktových kategóriách Author info Ľubica Knošková, Petra Garasová Author Knošková Ľubica EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Garasová Petra Source document Desire 2. Design and Research in Business : Proceedings of the International Scientific Conference : Desire 2. Design and Research in Business Environment. Pp. 61-69 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Garasová Petra ; Hlavatý Ivan ; Kita Pavol ; Žák Štefan ; Desire 2. Design and Research in Business International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4895-3 Note VEGA 1/0543/18 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords dizajn * produkty * spotrebitelia * marketing * politika podniková * výhody konkurenčné * prieskum Annotation Dizajn produktov ako dôležitý marketingový faktor, súčasť firemnej politiky podnikov a zdroj udržateľnej konkurenčnej výhody. Vnímanie dizajnu pri nakupovaní vybraných produktov nízkej, strednej a vysokej technológie. Skúmanie rozdielností vnímania dôležitosti dizajnu v súvislosti s technologickou úrovňou produktu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00898-008, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 354.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1