Number of the records: 1  

Postoje spotrebiteľov k dizajnu a faktory rozhodujúce pri nakupovaní: experiment vo vybraných produktových kategóriách

  1. Title Postoje spotrebiteľov k dizajnu a faktory rozhodujúce pri nakupovaní: experiment vo vybraných produktových kategóriách
    Author infoĽubica Knošková, Petra Garasová
    Author Knošková Ľubica EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Garasová Petra
    Source document Desire 2. Design and Research in Business : Proceedings of the International Scientific Conference : Desire 2. Design and Research in Business Environment. Pp. 61-69 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Garasová Petra ; Hlavatý Ivan ; Kita Pavol ; Žák Štefan ; Desire 2. Design and Research in Business International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4895-3
    NoteVEGA 1/0543/18
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords dizajn * produkty * spotrebitelia * marketing * politika podniková * výhody konkurenčné * prieskum
    AnnotationDizajn produktov ako dôležitý marketingový faktor, súčasť firemnej politiky podnikov a zdroj udržateľnej konkurenčnej výhody. Vnímanie dizajnu pri nakupovaní vybraných produktov nízkej, strednej a vysokej technológie. Skúmanie rozdielností vnímania dôležitosti dizajnu v súvislosti s technologickou úrovňou produktu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00898-008, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF354.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.