Number of the records: 1
Nanotechnology: Neuromarketing and the Use of Nanotechnology and Its Potential
Title Nanotechnology: Neuromarketing and the Use of Nanotechnology and Its Potential Translation Nanotechnológia: neuromarketing a využitie nanotechnológie a jej potenciál Author info Michael Šášky Author Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EDAMBA 2022 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Conference Proceedings, University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 16 September 2022. Pp. 441-452. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lüleyová Alena ; Bašová Alena ; Blštáková Jana ; Boorová Brigita ; EDAMBA 2022 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-5042-0 DOI 10.53465/EDAMBA.2022.9788022550420.441-452 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords nanotechnológie * neuromarketing * výskum * neuroveda * inovácie technologické * Slovensko Annotation Nanotechnológie, ich pôvod, vývoj, využitie a význam v budúcnosti. Potenciálne využitie nanotechnológií je v mnohých smeroch, predovšetkým v neuromarketingu. Neuromarketing je rozvíjajúca sa oblasť, ktorá študuje ľudský mozog a spotrebiteľské správanie. Nanotechnológie predstavujú jednu z možností výskumu a implementácie riešení v tejto oblasti v budúcnosti. Kombinácia nanotechnológií a neuromarketingu môže vytvoriť oblasť, ktorá ponúka nové možnosti, vedecké odpovede a technológie inovácie, ktoré ešte neboli identifikované. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00065-008, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 363.9 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1