Number of the records: 1
Cieľom je zákazníka vyrušiť a zaujať
Title Cieľom je zákazníka vyrušiť a zaujať Author info Peter Kapitán Author Kapitán Peter Source document Tovar & Predaj. Č. 71 (5-6) (2023), s. 46-47. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords podpora predaja * marketing mix * marketing senzorický * vybavenosť pracoviska * komunikácia marketingová Annotation Jedným z najväčších nepriateľov obchodníkov na predajnej ploche je spotrebiteľov autopilot. Ak človek vojde do predajne s tým, že presne vie, čo chce, a nič naokolo si poriadne nevšimne, predajca ani zďaleka nedokáže využiť všetok svoj potenciál. Práve preto je dôležité, aby ho počas jeho cesty obchodnou plochou niečo vyrušilo, aby sa zastavil, pobavil a v konečnom dôsledku nakúpil viac. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 71
article
Number of the records: 1