Number of the records: 1  

Assessing Critical Thinking Skills in Higher Education: Insights from University Students through the CThQ

  1. Title Assessing Critical Thinking Skills in Higher Education: Insights from University Students through the CThQ
    TranslationHodnotenie kritického myslenia vo vysokoškolskom vzdelávaní: Poznatky od univerzitných študentov prostredníctvom CThQ
    Author infoZuzana Skorková, Hana Gažová Adamková
    Author Skorková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Co-authors Gažová Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Academic Journal of International Education Research. Vol. 6, no. 1 (2025), pp. 42-51. - Praha : Academic Conferences Association. ISSN 2694-7803
    NoteVEGA 1/0775/25. - VEGA 1/0010/23
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords vysokoškoláci * vzdelávanie * študenti * myslenie kritické * hodnotenie
    AnnotationKritické myslenie je kľúčovou zručnosťou vo vysokoškolskom vzdelávaní, ktorá umožňuje študentom efektívne vyjadrovať, analyzovať a integrovať informácie. Rozvíjanie tejto zručnosti je nevyhnutné pre informované rozhodovanie, riešenie problémov a kritickú angažovanosť v akademickom aj profesionálnom prostredí. Ako mnohostranná kompetencia kritické myslenie zahŕňa procesy, ako je analýza, hodnotenie, tvorba, pamäť, porozumenie a aplikácia vedomostí, ktoré sú nevyhnutné pre akademický úspech a celoživotné vzdelávanie. Táto štúdia skúma úroveň kritického myslenia na vzorke 239 vysokoškolských študentov pomocou dotazníka Critical Thinking Questionnaire (CThQ).
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE25 00005-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené389.6 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.