Number of the records: 1  

Úloha sponzorstva: vzájomná prospešnosť

  1. Title Úloha sponzorstva: vzájomná prospešnosť : Obmedzením prostriedkov na sponzoring a reklamu zoslabne prílev peňazí do štátneho rozpočtu
    Author infoJ. Goldberger
    Author Goldberger J.
    Source documentSlovenský Profit. Roč. 3, č. 13 (1995), s. 1
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Keywords sponzorovanie * reklama * marketing * komunikácia * osoby právnické * dary * dane * legislatíva * VÚB Bratislava
    AnnotationVýznam sponzoringu ako moderného nástroja marketingovej komunikácie. Pripravované opatrenia vlády SR na obmedzenie limitov na reklamu a sponzoring. Ciele sponzoringu. Základné stanoviská pre využitie sponzoringu v marketingovej komunikácii. Využívanie prostriedkov na sponzorstvo. Podpora humanitných a dobročinných aktivít. Všeobecná úverová banka a jej sponzorské aktivity. Sponzoring ako reklamný fenomén.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.