Number of the records: 1  

Slovenská televízia nemá peniaze, platí reklamným časom

  1. Title Slovenská televízia nemá peniaze, platí reklamným časom
    Author infoSylvia Pálková
    Author Pálková Sylvia
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 12, č. 6 (6. februára 2002), s. 11A. - Bratislava : TREND Holding, 2002. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Keywords televízia * financovanie * financie * spolupráca podnikov * reklama * Slovenská televízia Bratislava
    AnnotationSTV nemá dostatok peňazí na výrobu vlastných programov. Preto čoraz viac spolupracuje s externými firmami na výrobe spoločných programov a platí im reklamným časom. STV nechce zverejniť akou časťou sa koprodukční partneri podieľajú na vysielacom čase. K tomuto druhu spolupráce ju núti nedostatok vlastných financií.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-20 + 31 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.