Number of the records: 1  

Marketing a kultúrne rozdiely na globálnom trhu

  1. Title Marketing a kultúrne rozdiely na globálnom trhu
    Author infoaut. Mária Kubandová
    Author Kubandová Mária
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 36, č. 2 (2003), s. 122-124. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2003. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing medzinárodný * trh medzinárodný * globalizácia * zvyklosti kultúrne * zvyklosti obchodné * správanie spotrebiteľa * komunikácia multikultúrna
    AnnotationPostupujúci vplyv globalizácie a jej vplyv na domáci trh. Náročnosť vstupu na zahraničné trhy. Kultúrne rozdiely počas rokovaní s obchodnými partnermi. Medzinárodný marketing a manažéri. Dôležitosť poznávania národných zvyklostí. Príklady medzinárodného marketingu a prispôsobovanie sa miestnym podmienkam.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.