Number of the records: 1  

Kvalita = spokojnosť zákazníka

  1. Title Kvalita = spokojnosť zákazníka
    Author infoMatej Bílý, Jarmila Šalgovičová
    Author Bílý Matej
    Co-authors Šalgovičová Jarmila
    Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 14, č. 1 (2006), s. 41-42. - Žilina : MASM, 2006. ISSN 1335-9231
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 006 - Normalizácia. Normy
    Keywords normy ISO * organizácie * riadenie kvality * spokojnosť zákazníkov * kódexy * správanie * spory pracovné * spory súdne
    AnnotationStručná charakteristika obsahu troch noriem zaoberajúcich sa spokojnosťou zákazníka, ktoré navrhli tvorcovia súboru noriem manažérstva kvality ISO: ISO 10001 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na kódex správania sa organizácií, ISO 10002 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavovanie sťažností v organizáciách (STN ISO 10002: 2005), ISO 10003 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na externé riešenie sporov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.