Number of the records: 1  

Manažer jako značka

  1. Title Manažer jako značka
    Author infoKlaus Thiermann
    Author Thiermann Klaus
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 11 (listopad 2006), s. 46-47. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords manažéri * autorita * vedenie podniku * vedenie ľudí * značky výrobkov * vedomosti * médiá * reklama * konkurencia
    AnnotationBudovanie značky osobnosti. Otázka popularity, sympatií, dôvery a lojálnosti. Vyjadrenie vlastnej konkurenčnej výhody heslom. Umenie predať svoje schopnosti a skúsenosti. Vlastná prezentácia. Pozornosť médií. Vedúci manažéri a zvyšovanie hodnoty svojej značky. Negatívna reklama.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-12 + 8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.