Number of the records: 1
Manažer jako značka
Title Manažer jako značka Author info Klaus Thiermann Author Thiermann Klaus Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 11 (listopad 2006), s. 46-47. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords manažéri * autorita * vedenie podniku * vedenie ľudí * značky výrobkov * vedomosti * médiá * reklama * konkurencia Annotation Budovanie značky osobnosti. Otázka popularity, sympatií, dôvery a lojálnosti. Vyjadrenie vlastnej konkurenčnej výhody heslom. Umenie predať svoje schopnosti a skúsenosti. Vlastná prezentácia. Pozornosť médií. Vedúci manažéri a zvyšovanie hodnoty svojej značky. Negatívna reklama. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-12 + 8 príl.
article
Number of the records: 1