Number of the records: 1  

Právní aspekty spolupráce firem v oblasti reklamy

  1. Title Právní aspekty spolupráce firem v oblasti reklamy
    Author infoMarie Šebelová
    Author Šebelová Marie
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 12 (prosinec 2006), s. 18. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * marketing * agentúry * firmy * spolupráca podnikov * zmluvy * právo
    AnnotationFormy spolupráce medzi reklamnou agentúrou a firmou, ktorá zadáva požiadavku na reklamu. Nebezpečenstvo ústnej dohody. Podmienky písomnej zmluvy. Obsah zmluvy. Sponzoring, cross-promotion a cross-selling ako marketingové aktivity, na ktoré sa najčastejšie uzatvárajú zmluvy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-12 + 8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.