Number of the records: 1
Právní aspekty spolupráce firem v oblasti reklamy
Title Právní aspekty spolupráce firem v oblasti reklamy Author info Marie Šebelová Author Šebelová Marie Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 12 (prosinec 2006), s. 18. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * marketing * agentúry * firmy * spolupráca podnikov * zmluvy * právo Annotation Formy spolupráce medzi reklamnou agentúrou a firmou, ktorá zadáva požiadavku na reklamu. Nebezpečenstvo ústnej dohody. Podmienky písomnej zmluvy. Obsah zmluvy. Sponzoring, cross-promotion a cross-selling ako marketingové aktivity, na ktoré sa najčastejšie uzatvárajú zmluvy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-12 + 8 príl.
article
Number of the records: 1