Number of the records: 1  

Strategický marketingový plán

  1. Title Strategický marketingový plán : analýza - plánovanie -stratégia a realizácia plánu
    Author infoJuraj Chebeň
    Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Another authors Čimo Jozef (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Štarchoň Peter (Recenzent)
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Issue dataBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2009. - 216 s.
    ISBN978-80-225-2752-1
    Document kindmonographs
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords plán marketingový * marketing * stratégia marketingová * plánovanie * modely analytické ekonometrické
    Public work categoryScientific monography issued in home editorships
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Copy count2, currently available 0, at library only 2
    References (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Call number838402, 838403
    No. of Archival CopyE09 01238-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

    Call numberLocationSublocationInfo
    838402SEKSklad knižničného fonduIn-Library Use Only
    838403SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.