Number of the records: 1
Vliv marketingového dotazování na identifikaci tržních segmentů
Title Vliv marketingového dotazování na identifikaci tržních segmentů Author info David Vít Author Vít David Source document Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 4 (2009), s. 17-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords výskum marketingový * dotazníky * segmentácia trhu * analýza zhluková Annotation Možnosti využitia prostriedkov zhlukovej analýzy v procese segmentácie trhu a demonštrácia možných úskalí, vychádzajúcich z návrhov marketingových dotazníkov. Túto činnosť nemožno ponechať na štatistikovi bez hlbokých znalostí marketingovej problematiky. Výsledky zhlukovej analýzy dát z marketingových dotazníkov sú veľmi cennou pomôckou, ktorá marketérom poskytuje informácie o štruktúre zákazníckych preferencií a tým uľahčuje nájsť optimálne trhové segmenty. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-4
article
Number of the records: 1