Number of the records: 1
Využívanie nástrojov komunikačného mixu v strediskách cestovného ruchu na Slovensku
Title Využívanie nástrojov komunikačného mixu v strediskách cestovného ruchu na Slovensku Translation Exploitation of promotion mix in the Slovak destinations Author info Vanda Maráková Author Maráková Vanda Source document Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 10, č. 2 (2009), s. 157-167. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2009. ISSN 1335-7069 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * mix komunikačný * komunikácia marketingová * integrácia * výskum * Slovensko Annotation Integrovaná marketingová komunikácia stredísk cestovného ruchu. Tvorba vnútornej štruktúry komunikačného mixu pre konkrétny produkt strediska cestovného ruchu vo vzťahu ku komunikačným cieľom, ktoré vyplývajú z marketingových cieľov. Cieľ state, materiál a metodika skúmania. Výsledky a diskusia. Database ARTICLES References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-2
article
Number of the records: 1