Number of the records: 1  

Využívanie nástrojov komunikačného mixu v strediskách cestovného ruchu na Slovensku

  1. Title Využívanie nástrojov komunikačného mixu v strediskách cestovného ruchu na Slovensku
    TranslationExploitation of promotion mix in the Slovak destinations
    Author infoVanda Maráková
    Author Maráková Vanda
    Source document Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 10, č. 2 (2009), s. 157-167. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2009. ISSN 1335-7069
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * mix komunikačný * komunikácia marketingová * integrácia * výskum * Slovensko
    AnnotationIntegrovaná marketingová komunikácia stredísk cestovného ruchu. Tvorba vnútornej štruktúry komunikačného mixu pre konkrétny produkt strediska cestovného ruchu vo vzťahu ku komunikačným cieľom, ktoré vyplývajú z marketingových cieľov. Cieľ state, materiál a metodika skúmania. Výsledky a diskusia.
    DatabaseARTICLES
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.