Number of the records: 1  

Vplyv angličtiny na marketingovú terminológiu

  1. Title Vplyv angličtiny na marketingovú terminológiu
    TranslationImpact of english on the marketing terminology
    Author infoMilada Pauleová
    Author Pauleová Milada EUBUJA - Ústav jazykov EU - zrušené
    Source documentNeologizmy v terminológii marketingu : vedecký seminár o problematike neologizmov v obchodnovedných disciplínach. S. 103-114. - Brno : Tribun EU, 2010. ISBN 978-80-7399-944-5
    NoteVEGA 2/0091/09
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * jazyky cudzie * angličtina * slovenčina
    AnnotationNeologizmy v marketingu. Terminologická nejednotnosť. Anglicizmy v marketingovej terminológii. Anglické skratky v slovenskej marketingovej teórii. Internetová terminológia v marketingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00643-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.