Number of the records: 1
Vplyv angličtiny na marketingovú terminológiu
Title Vplyv angličtiny na marketingovú terminológiu Translation Impact of english on the marketing terminology Author info Milada Pauleová Author Pauleová Milada EUBUJA - Ústav jazykov EU - zrušené Source document Neologizmy v terminológii marketingu : vedecký seminár o problematike neologizmov v obchodnovedných disciplínach. S. 103-114. - Brno : Tribun EU, 2010. ISBN 978-80-7399-944-5 Note VEGA 2/0091/09 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * jazyky cudzie * angličtina * slovenčina Annotation Neologizmy v marketingu. Terminologická nejednotnosť. Anglicizmy v marketingovej terminológii. Anglické skratky v slovenskej marketingovej teórii. Internetová terminológia v marketingu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00643-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1