Number of the records: 1  

Využitie komunikácie a jej jednotlivých foriem v spotrebiteľskej výchove

  1. Title Využitie komunikácie a jej jednotlivých foriem v spotrebiteľskej výchove
    Author infoBarbora Lattová
    Author Lattová Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : 6. ročník : Zlín 15. dubna 2010. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. ISBN 978-80-7318-922-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords spotrebitelia * informácie * výchova * komunikácia * kampane reklamné
    AnnotationAutorka v príspevku poukazuje na význam komunikácie pre potreby spotrebiteľskej výchovy a charakterizuje jej najefektívnejšie formy, ktoré sa v rámci výchovy spotrebiteľa využívajú alebo by bolo vhodné ich využívať. Charakteristika spotrebiteľskej výchovy. Informovanosť spotrebiteľov. Úloha komunikácie vo výchove spotrebiteľa. Nástroje marketingovej komunikácie sú aplikovateľné i na oblasť výchovy spotrebiteľa.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00602-034, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.