Number of the records: 1  

Súčasnosť a budúcnosť internetového marketingu

  1. Title Súčasnosť a budúcnosť internetového marketingu
    Author infoLucia Dobrotková
    Author Dobrotková Lucia
    Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 6, č. 1 (2010), s. 57-64. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2010. ISSN 1336-7137
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords reklama * internet * marketing * prezentácia firemná * internet * podnikanie elektronické
    AnnotationCharakteristika internetového marketingu. Komplexný internetový marketing. Jeho fázy. Účely využitia internetového marketingu. Penetrácia internetu v SR. Pozícia klasickej reklamy a internetovej reklamy v roku 2009. Tvorba internetovej prezentácie. Kritérium úspešnosti internetového marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.