Number of the records: 1
Súčasnosť a budúcnosť internetového marketingu
Title Súčasnosť a budúcnosť internetového marketingu Author info Lucia Dobrotková Author Dobrotková Lucia Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 6, č. 1 (2010), s. 57-64. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2010. ISSN 1336-7137 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords reklama * internet * marketing * prezentácia firemná * internet * podnikanie elektronické Annotation Charakteristika internetového marketingu. Komplexný internetový marketing. Jeho fázy. Účely využitia internetového marketingu. Penetrácia internetu v SR. Pozícia klasickej reklamy a internetovej reklamy v roku 2009. Tvorba internetovej prezentácie. Kritérium úspešnosti internetového marketingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 1
article
Number of the records: 1