Number of the records: 1  

Možnosti aplikácie ekonometrického modelovania v procese marketingového rozhodovania podniku

  1. Title Možnosti aplikácie ekonometrického modelovania v procese marketingového rozhodovania podniku
    Author infoMária Vasiľová
    Author Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 526-532. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3
    NoteVEGA 1/0228/08 "Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov"
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.43 - Ekonometria
    Keywords modelovanie ekonometrické * metódy ekonometrické * modely ekonometrické * metódy kvantitatívne * analýza ekonometrická * riadenie * marketing
    AnnotationUplatnenie kvantitatívnych metód a ekonometrie v marketingu. Ekonometrické modely v marketingovom rozhodovaní. Model odpovede trhu (Market Response Model), model reakcie spotrebiteľa (Consumer Response model), model latentnej premennej (Latent Variable Model). Analýza modelov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00838-036, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.