Number of the records: 1
Možnosti aplikácie ekonometrického modelovania v procese marketingového rozhodovania podniku
Title Možnosti aplikácie ekonometrického modelovania v procese marketingového rozhodovania podniku Author info Mária Vasiľová Author Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 526-532. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3 Note VEGA 1/0228/08 "Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov" Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 330.43 - Ekonometria Keywords modelovanie ekonometrické * metódy ekonometrické * modely ekonometrické * metódy kvantitatívne * analýza ekonometrická * riadenie * marketing Annotation Uplatnenie kvantitatívnych metód a ekonometrie v marketingu. Ekonometrické modely v marketingovom rozhodovaní. Model odpovede trhu (Market Response Model), model reakcie spotrebiteľa (Consumer Response model), model latentnej premennej (Latent Variable Model). Analýza modelov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00838-036, originál dokumentu
article
Number of the records: 1