Number of the records: 1
Dôvody uplatňovania marketingu v mestách a regiónoch
Title Dôvody uplatňovania marketingu v mestách a regiónoch Author info Renáta Ježková Author Ježková Renáta Source document Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. Roč. 3, č. 1 (2010), s. 2-6. - Bratislava : Iura Edition, 2010. ISSN 1337-7523 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Keywords marketing regionálny * politika regionálna * politika komunálna * regióny * mestá * obce * stratégia marketingová Annotation Mestský a regionálny marketing ako nová stratégia komunálnej a regionálnej politiky. Rámcové podmienky uplatňovania regionálneho a mestského marketingu. Porovnanie podnikového a regionálneho marketingu. Špecifiká a úskalia marketingu miest a regiónov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 1-12
article
Number of the records: 1