Number of the records: 1  

Dôvody uplatňovania marketingu v mestách a regiónoch

  1. Title Dôvody uplatňovania marketingu v mestách a regiónoch
    Author infoRenáta Ježková
    Author Ježková Renáta
    Source document Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. Roč. 3, č. 1 (2010), s. 2-6. - Bratislava : Iura Edition, 2010. ISSN 1337-7523
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Keywords marketing regionálny * politika regionálna * politika komunálna * regióny * mestá * obce * stratégia marketingová
    AnnotationMestský a regionálny marketing ako nová stratégia komunálnej a regionálnej politiky. Rámcové podmienky uplatňovania regionálneho a mestského marketingu. Porovnanie podnikového a regionálneho marketingu. Špecifiká a úskalia marketingu miest a regiónov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.