Number of the records: 1  

Plánovanie koncepcie regionálneho/mestského marketingu

  1. Title Plánovanie koncepcie regionálneho/mestského marketingu
    Author infoRenáta Ježková
    Author Ježková Renáta
    Source document Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. Roč. 3, č. 3 (2010), s. 7-11. - Bratislava : Iura Edition, 2010. ISSN 1337-7523
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Keywords plánovanie regionálne * marketing * mestá * regióny * rozvoj regionálny
    AnnotationPojem marketingové plánovanie a marketingový plán. Proce plánovania mestského a regionálneho marketingu. Situačná analýza. Rámcové podmienky výskumu trhu v mestskom/regionálnom marketingu. Vzťah tvorby stratégie a informačnej analýzy. Imidž mesta.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.