Number of the records: 1  

Web 2.0 ako nástroj marketingu

  1. Title Web 2.0 ako nástroj marketingu
    Author infoMartin Vejačka
    Author Vejačka Martin
    Source document FOR FIN 2010 : zborník recenzovaných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie [doktorandov] : Bratislava, 10.-11.6.2010. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2010. ISBN 978-80-225-3001-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Keywords internet * komunikácia * počítače * marketing * komunikácia marketingová * zákazníci
    AnnotationDefinície pojmu web 2.0 a jeho vývoj z prvotnej formy webu. Jeho jednotlivé špecifické formy: blogy, sociálne siete, virtuálne svety a možnosti ich využitia v marketingovej komunikácii. Aktuálne trendy v online marketingu za využitia možností webu 2.0. Nadchádzajúce trendy v tejto oblasti. Potenciálna adresnosť takejto marketingovej komunikácie, získavanie spätnej väzby od potenciálnych zákazníkov.
    DatabaseARTICLES

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF261.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.