Number of the records: 1
Web 2.0 ako nástroj marketingu
Title Web 2.0 ako nástroj marketingu Author info Martin Vejačka Author Vejačka Martin Source document FOR FIN 2010 : zborník recenzovaných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie [doktorandov] : Bratislava, 10.-11.6.2010. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2010. ISBN 978-80-225-3001-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Keywords internet * komunikácia * počítače * marketing * komunikácia marketingová * zákazníci Annotation Definície pojmu web 2.0 a jeho vývoj z prvotnej formy webu. Jeho jednotlivé špecifické formy: blogy, sociálne siete, virtuálne svety a možnosti ich využitia v marketingovej komunikácii. Aktuálne trendy v online marketingu za využitia možností webu 2.0. Nadchádzajúce trendy v tejto oblasti. Potenciálna adresnosť takejto marketingovej komunikácie, získavanie spätnej väzby od potenciálnych zákazníkov. Database ARTICLES
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 261.5 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1