Number of the records: 1  

Úloha marketingových pracovníkov neziskovej organizácie v čase hospodárskej krízy

  1. Title Úloha marketingových pracovníkov neziskovej organizácie v čase hospodárskej krízy
    TranslationThe role of non-profit marketing professionals in times of economic crisis
    Author infoKatarína Dražová
    Author Dražová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z konferencie doktorandov : 11. marca 2010 v Trnave. S. 92-100. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-183-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords organizácie neziskové * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * marketing * kríza hospodárska
    AnnotationMarketingové oddelenie v neziskových organizáciách. Externý a interný marketing. Prezentovanie pracovnej činnosti marketingového manažéra v neziskovej organizácii v čase krízy. Návrh na implikovanie netradičných prvkov do marketingovej komunikácie pri čo najnižších nákladoch. Význam marketingovej komunikácie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01215-002, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.