Number of the records: 1  

Vybrané prvky kooperačného marketingu a ich aplikácia vo výrobných družstvách v Slovenskej republike

  1. Title Vybrané prvky kooperačného marketingu a ich aplikácia vo výrobných družstvách v Slovenskej republike
    Parallel titleSelected elements of co-marketing and their application in the producer co-operatives in the Slovak Republic
    Author infoElena Šúbertová, Igor Petrikovič
    Author Šúbertová Elena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Petrikovič Igor EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie : [zborník vedeckých prác]. S. 224-233. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3079-8
    NoteVEGA 1/0330/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby
    Keywords marketing * družstvá výrobné * kooperácia * podnik spoločný * špecializácia * benchmarking * outsourcing * interdependencia
    AnnotationKooperačný marketing (co-marketing), ako proces prostredníctvom ktorého dve alebo viac organizácií vykonáva marketingové aktivity. Kooperácia v oblasti manažmentu značky, benchmarkingu a outsourcingu. Ciele a prínosy kooperačného marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01450-016, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti343.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.