Number of the records: 1  

Reklamný trh v čase súčasnej finančno-hospodárskej krízy

  1. Title Reklamný trh v čase súčasnej finančno-hospodárskej krízy
    Parallel titleAdvertising market in the times of current finacial-economic crisis
    Author infoBarbora Brynkusová
    Author Brynkusová Barbora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 67-71. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    NoteVEGA 1/0803/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * výdavky * svet * kríza hospodárska
    AnnotationReklama a kríza. Svetové výdavky na reklamu (2008-2009). Prerozdelenie tradičných reklamných rozpočtov do online reklamy. Vyhliadky do blízkej budúcnosti.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01434-045, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.