Number of the records: 1
Reklamný trh v čase súčasnej finančno-hospodárskej krízy
Title Reklamný trh v čase súčasnej finančno-hospodárskej krízy Parallel title Advertising market in the times of current finacial-economic crisis Author info Barbora Brynkusová Author Brynkusová Barbora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 67-71. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Note VEGA 1/0803/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * výdavky * svet * kríza hospodárska Annotation Reklama a kríza. Svetové výdavky na reklamu (2008-2009). Prerozdelenie tradičných reklamných rozpočtov do online reklamy. Vyhliadky do blízkej budúcnosti. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01434-045, originál dokumentu
article
Number of the records: 1