Number of the records: 1  

Komunikácia značky v internetovom prostredí

  1. Title Komunikácia značky v internetovom prostredí
    Author infoZuzana Lukačovičová
    Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentK problémom mediálnej komunikácie II. : Mediálne kompetencie v ére nových médií : Marketing a vzťahy s médiami : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 27. a 28. apríla 2010, Smolenice. S. 181-196. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-188-3
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    NoteVEGA 1/4582/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * značky výrobkov * internet * obchod * zákazníci * reklama * propagácia * firmy
    AnnotationZnačka ako silný nástroj strategického marketingu. Psychológia koncepcie lovemarks. Tvorba značky na internete. Etablovanie značky v internetovom obchode. Potenciálne faktory úspechu pri komunikácii online-značiek. Špecifické problémy existujúcej značky na internete. Výhody marketingovej komunikácie na internete.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01399-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.