Number of the records: 1  

Problémy aplikácie modelu CRM v podnikoch

  1. Title Problémy aplikácie modelu CRM v podnikoch
    Author infoRoman Bače
    Author Bače Roman
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Roč. 4, č. 4 (2008), s. 4-11. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2008. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * marketing * zákazníci * podnik * komunikácia marketingová
    AnnotationÚzke miesta aplikácie modelu riadenia vzťahov so zákazníkom v podnikoch. Význam pochopenia teoretických aspektov. Dôležitosť prieniku štyroch základných pilierov, ktorými sú ľudia, procesy technológie a dáta, pre úspešné zavedenie novej stratégie. Identifikácia aktuálnych trendov uplatňovania marketingovej komunikácie. identifikácia kritických faktorov ovplyvňujúcich úspešnosť CRM projektov. Návrh všeobecného modelu implmentácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.