Number of the records: 1  

Lokalizačné rozhodnutia ako súčasť marketingových a logistických stratégií

  1. Title Lokalizačné rozhodnutia ako súčasť marketingových a logistických stratégií
    Author infoLucia Furdová
    Author Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Moderné stratégie riadenia rizík v globálnych zásobovacích reťazcoch v podmienkach slovenských podnikov (komparatívna analýza, benchmarking) : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov číslo 2316071. S. 11-18. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3114-6
    NotePMVP 2316071
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Keywords lokalizácia * firmy * marketing mix * logistika * trh * náklady dopravné * ekológia * logistika zelená * dodávatelia
    AnnotationZvýšenie trhového podielu spoločnosti vhodnou kombináciou marketingového mixu s dôrazom na význam vplyvu logistiky. Správna alokácia výrobného závodu. Faktory vplývajúce na rozhodovanie o alokácii podniku - rozptyl medzi dodávateľmi a trhmi, prepravné náklady, zelené iniciatívy. Najdôležitejšie témy v logistike v súčasnosti. Ponímanie alokácie podniku v lokalizačných teóriách.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00076-002, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.