Number of the records: 1  

Marketing vzdelávania zamestnancov a jeho vplyv na výkonnosť podniku

  1. Title Marketing vzdelávania zamestnancov a jeho vplyv na výkonnosť podniku
    Author infoDenisa Bilohuščinová, Zuzana Nižníková
    Author Bilohuščinová Denisa EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Co-authors Nižníková Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Source documentMarketing a marketingová komunikácia (vybrané aspekty, pohľady a trendy) : recenzovaný vedecký (nekonferenčný) zborník k internému grantu GAMA/10/3 Prierezové analýzy nových trendov a výziev v oblasti marketingových aplikácií. S. 25-30. - Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, Fakulta manažmentu, Katedra marketingu a medzinárodného obchodu, 2011. ISBN 978-80-555-0277-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Keywords vzdelávanie * marketing * podnik * zamestnanci * talenty * výkony podnikové
    AnnotationSituácia v rozvoji a vzdelávaní pracovníkov na Slovensku. Analýza procesu rozvoja pracovníkov Východoslovenskej energetiky a zhodnotenie jeho vplyvu na výkonnosť spoločnosti. Systém vzdelávania vo VSE v súčasnosti a metódy rozvoja talentov. Personálny rozvoj pracovníkov s vysokým potenciálom a udržanie týchto talentov v spoločnosti VSE.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00585-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.