Number of the records: 1
Marketing vzdelávania zamestnancov a jeho vplyv na výkonnosť podniku
Title Marketing vzdelávania zamestnancov a jeho vplyv na výkonnosť podniku Author info Denisa Bilohuščinová, Zuzana Nižníková Author Bilohuščinová Denisa EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Co-authors Nižníková Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Source document Marketing a marketingová komunikácia (vybrané aspekty, pohľady a trendy) : recenzovaný vedecký (nekonferenčný) zborník k internému grantu GAMA/10/3 Prierezové analýzy nových trendov a výziev v oblasti marketingových aplikácií. S. 25-30. - Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, Fakulta manažmentu, Katedra marketingu a medzinárodného obchodu, 2011. ISBN 978-80-555-0277-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie Keywords vzdelávanie * marketing * podnik * zamestnanci * talenty * výkony podnikové Annotation Situácia v rozvoji a vzdelávaní pracovníkov na Slovensku. Analýza procesu rozvoja pracovníkov Východoslovenskej energetiky a zhodnotenie jeho vplyvu na výkonnosť spoločnosti. Systém vzdelávania vo VSE v súčasnosti a metódy rozvoja talentov. Personálny rozvoj pracovníkov s vysokým potenciálom a udržanie týchto talentov v spoločnosti VSE. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00585-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1